درباره کشور آلمان

چرا کشور آلمان

در اینجا نگاهی کلی به کشورهای مختلفی که برای مهاجرت ایرانیان مناسب است خواهیم پرداخت و آن کشورها را و البته شرایط مختلف مهاجرت به آن کشورها را برای شما معرفی می کنیم، جایی که این تفکر و رویا از داستان به واقعیت تبدیل می شود. از زیبایی های طبیعی کانادا و آمریکا گرفته تا تاریخ عمیق و فرهنگ متنوع کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، ما در این مطالب نگاهی به همه کشورهایی می اندازیم که می توانند خانه‌ی دومی برای مهاجران ایرانی باشند.

محبوبیت کشورها نزد ایرانیان به ترتیب

آمریکا

%28

کانادا

%22

استرالیا

%18

اتحادیه اروپا

%12

انگلستان و ایرلند

%8

آمریکا اولین اقتصاد قدرتمند دنیا، سرزمینی است که به تمام ساکنان آن امکان محقق کردن رویاهای خودشان را می دهد، این کشور برنامه‌های مهاجرتی متنوعی برای جذب مهاجران ترتیب داده است، از جمله Green Card Lottery که هر ساله برگذار می شود و Family-Sponsored Immigration و انواع روش دیگر، که به مهاجران ایرانی فرصت‌های شغلی و زندگی مناسب در آمریکا ارائه می‌دهد.

کانادا به عنوان یکی از مقصدهای برتر برای مهاجرت ایرانی‌ها شناخته می‌شود. این کشور با طبیعت خیره‌ کننده‌ای از کوه‌ها، دریاچه‌ها، و مناظر زیبا به همراه اقتصاد قدرتمند و تنوع اجتماعی و فرهنگی یکی از کشورهای شاخص برای مهاجرت می باشد. کانادا برنامه‌های مهاجرتی متنوعی دارد که به داوطلبینی که قصد مهاجرت تحصیلی و یا کاری و یا سرمایه گذاری دارند این امکان را فراهم کرده است.

استرالیا کشوری است که از مناظر طبیعی متنوع تا سیستم آموزشی عالی و کیفیت زندگی بالا را در اختیار ساکنین آن کشور قرار می دهد. مهاجران ایرانی در استرالیا به دنیای آموزش عالی و فرصت‌های شغلی بی‌پایانی وارد این کشور می‌شوند. این کشور از طریق برنامه‌های مهاجرتی متنوعی به مهاجران اجازه مهاجرت می‌دهد، از جمله برنامه SkillSelect و Parent Visa.

پیمایش به بالا